Publicerat: / LifeStyle { mix }

Första gången, hur stolt får man egentligen bli?

Idag var det första gången för sonen att gå på simskola. Nervös och nervvrak som jag var så kunde jag sitta på kanten av poolen och bara observera. E (sonen) var superduktig. Trots massa bus och stoj i vattnet så gjorde han ändå det läraren visade och berättade vad han skulle göra. och detta var ändå första gången som han går i simskola. Första gången jag fick se han bada i bassäng. Han har enbart varit och bada med skola förr men nu fick vi liten egen tid. Familjeaktivitet. 
 
 
från Facebook; "2023.11.11 ~ Simskola
Första lektion på simskola 🥰
började nästan gråta av glädje och hur stolt jag är över honom! Han ville upp flera gånger men de är nog för att han reagera på vattnet och dess kemikalier (precis som jag gör) men heja E va duktig han var! Så himla stolt. Var så snäll mot dom andra barnen, busig och lilla monstret(han gör varg ljud) kom fram flera gånger men glädjen slår allt 🥰🥰 
 
Nöjd pojke deluxe." 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Emma Singh heter jag. 33 år. Gift med en man från Punjab, Indian och tillsammans har vi en liten kille som föddes 2017. Våran lilla kille har autism nivå 3 och är icke-verbal.


Jag vill också tacka och välkomna er till min lilla hörna här på internet.

Som person är jag en person som konstant letar efter nya äventyr, idéer, chanser till att lära mig nya saker om det mesta. Jag har en stor passion för smink, skönhet men också mat (bakning och matlagning) samt mycket mer.

För tillfället håller jag på lära mig arabiska (igen), teckenspråk, teckenstöd och allt jag kan om autism.

Utbildning; Undersköterska & SocialPedagog