Publicerat: / 2024

Norge i bilder

Helt magiskt ställe. Åkte för sitt vara barnvakt åt min systerson medan min syster och minstingen var inlagd på ett special sjukhus i Norge för svår epilepsi. Sagt å gjort, flög dot. var där i 20 dagar (välbehövligt men önskar längre men saknaden efter sonen tog över) och hann få se en del av lilla området hon bor i.

lite highlight i bilder 🥰✨️ 


åkte båt till en ö för å kunna se fantastisk utsikt •  vandrade med systers väninna medan sonen var på skolan ~ fick se mitt livs första oljeplattform! galet! • mycket skratt • fick fira 17e maj och se hur det firades där hon bor. väldigt mysigt • gick vilse ett ex antal gånger när jag gick ut på promenader själv för att upptäcka byn men jag hittade tillbaka! haha! 

större foton kommer sen 🥰 är så himla sugen på att åka tillbaka till Norge för herregud! den naturen, all vatten å hav. oj oj. kände mig mer hemma där än vad jag gör här. haha!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Emma Singh heter jag. 33 år. Gift med en man från Punjab, Indian och tillsammans har vi en liten kille som föddes 2017. Våran lilla kille har autism nivå 3 och är icke-verbal.


Jag vill också tacka och välkomna er till min lilla hörna här på internet.

Som person är jag en person som konstant letar efter nya äventyr, idéer, chanser till att lära mig nya saker om det mesta. Jag har en stor passion för smink, skönhet men också mat (bakning och matlagning) samt mycket mer.

För tillfället håller jag på lära mig arabiska (igen), teckenspråk, teckenstöd och allt jag kan om autism.

Utbildning; Undersköterska & SocialPedagog