Publicerat: / LifeStyle { mix }

ÖVERLYCKLIGA JAG! Jag har öppnat min alldeles egna...

 
 
 
WEBBSHOPP!!

Jajamen! Ni läste rätt!

Hej alla gullisar! Jag har sedan länge velat ha min egna lilla webbshopp och nu äntligen har jag det! Den är väldigt simpel dock men jag har lagt ut designer på olika templets som jag gjort som har hjälpt mig de senaste tiden. Som ni har läst så har jag blivit utbränd så jag är sjukskriven fortfarande. Känns helt sjukt ännu! Och eftersom jag inte får jobba eller studera så blir jag otroligt rastlös (typiskt mig och min ADHD) så jag började ändra lite på designer på mina templets som jag själv använt, visat mina vänner då man pratat om om sjukskrivning osv och alla säger "Emma! Öppna en webbshopp! nu har du chansen!" så I did. Även om jag tycker det är lite pinsamt. Haha! Men payhip.com/shaynetopia är länken till min webbshopp! 
 
 
 
Jag uppdaterar den väldigt ofta och eftersom jag är så lätt rastlös så sitter jag lite vid datorn (min typ av återhämtning tillsammans med sova och massa andra saker) och gör flera olika designer. Typ Checklistor, kom ihåg listor, olika planners osv. Jättekul! Och för att alla skall kunna ha råd (har sett flera planners gå för typ $30 och uppåt) så är mina otroligt billiga. Jag gör inte detta för en inkomst utan jag gör detta för att hjälpa någon som behöver strukturer och listor. Jag har märkt att det funkar för mig - speciellt ännu mer sen jag blev sjukskriven.

 
>> SHAYNETOPIA's DESIGNS <<

Instant PDF download / Printables
 
 
Historian bakom namnet: 
Namnet ShayneTopia är faktiskt en liten konstig berättelse bakom. När jag var i min full blowout emo/scene period (är fortfarande alternativ ännu men mindre nerskalad) så hade jag ett "Scene namn" som var Shayne S******* (Fråga inte) och namnet Shayne kom ifrån en blond brud som hade en serie på E! när man hade den kanalen. Jag gillade stavningen och namnet så det blev mitt lilla Scene namn och det namnet har fortfarande hängt med mig i alla dessa år så just valet för Shayne blev detta. Topia, ja ärligt. Sen jag såg Hannah Montana när hon skulle göra nån klassuppgift om ett påhittat land så fastnade jag för ordet "Topia". Det lät "exklusivt/lyxigt" för mig då (minns inte hur gammal jag var när jag såg de) så just det ordet dök upp i mitt huvud när jag tänkte ut namn på hemsidan. 

Tack så mycket! Och följ gärna på Twitter/X om ni vill, jag uppdaterar väldigt ofta där: ShayneTopia's Designs (@shaynetopia) / X (twitter.com) 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Emma Singh heter jag. 33 år. Gift med en man från Punjab, Indian och tillsammans har vi en liten kille som föddes 2017. Våran lilla kille har autism nivå 3 och är icke-verbal.


Jag vill också tacka och välkomna er till min lilla hörna här på internet.

Som person är jag en person som konstant letar efter nya äventyr, idéer, chanser till att lära mig nya saker om det mesta. Jag har en stor passion för smink, skönhet men också mat (bakning och matlagning) samt mycket mer.

För tillfället håller jag på lära mig arabiska (igen), teckenspråk, teckenstöd och allt jag kan om autism.

Utbildning; Undersköterska & SocialPedagog