Publicerat: / 2024

Vila nu min vackra flicka

Vila i frid min Ă€lskade lilla Toulula đŸ€đŸ•Š

Det Ă€r fortfarande sĂ„ otroligt tungt och jobbigt att detta fick ske men det var för ditt eget bĂ€sta. Nu slipper du lilla hjĂ€rtat ha ont. 

Vi syns sen min fina vackra lilla flicka đŸ•ŠđŸ€



Idag Ă€r det en vecka sedan som jag och min systers barndomsvĂ€n Ă„ karl tog Toulula till veterinĂ€ren för Ă„ fĂ„ somna in. 

Varför dom var med? För 1,5Är sedan fick Toulula akut flytta hem till henne (barndomsvÀnnen) pga allergi osv. Anledning till att Toulula fick somna in? Hon hade en svÄr inflammation i ryggraden samt forl eller vad det hette i munnen som var otroligt smÀrtsamt för henne. J (barndomsvÀnnen) hade varit till veterinÀren för en hel kontroll för byte av försÀkring nÀr hon fick veta allt detta. Fick smÀrtstillande pÄ recept och gav Toulula i fredags (10e aug) men de visa sig att Toulula inte tÄlde de och tydligen gjorde sÄ att smÀrta osv eskalerade för hon slutade Àta, höll sig undan och ville inte va i nÀrheten av nÄgon den helgen. SÄ J ringde till veterinÀren pÄ mÄndag för rÄd och de avslutades med akut bokning för avlivning.

Men för att hjĂ€lp mig med min tröst och bearbetning av Toulula sĂ„ tĂ€nker jag för mig sjĂ€lv "hon Ă€r tillsammans med mamma igen. Mamma och Toulula kan mysa pĂ„ ordentligt nu". 






Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Emma Singh heter jag. 33 Är. Gift med en man frÄn Punjab, Indian och tillsammans har vi en liten kille som föddes 2017. VÄran lilla kille har autism nivÄ 3 och Àr icke-verbal.


Jag vill ocksÄ tacka och vÀlkomna er till min lilla hörna hÀr pÄ internet.

Som person Àr jag en person som konstant letar efter nya Àventyr, idéer, chanser till att lÀra mig nya saker om det mesta. Jag har en stor passion för smink, skönhet men ocksÄ mat (bakning och matlagning) samt mycket mer.

För tillfÀllet hÄller jag pÄ lÀra mig arabiska (igen), teckensprÄk, teckenstöd och allt jag kan om autism.

Utbildning; Undersköterska & SocialPedagog