Publicerat: / Beauty; Emma

✨️ Välkommen tillbaka ✨️


✨️ Hej alla söta ni som finner denna blogg och detta inlägg ✨️

Jag tänker från och med nu göra en restart för bloggen (även introducera mig lite grann) och försöka hålla den vid liv mer än vad jag gjort trots löften om att bli mer aktiv (mentala hälsa och massa i livet har hänt). Jag känner att ha en blogg såhär för att skriva av sig, dela minnen (så jag kan gå tillbaka och läsa sen) och bara ha roligt var en liten tanke för mig och mitt mående. Nej jag försöker inte bli en "blogg influenser" eller få bloggvärlden att börja igen utan bara för skoj.



✨️ INTRODUKTION ✨️ 

vi kör en enkel "lista" haha. 

Emma ● 34 ● gift med en från Punjab, Indien ● mor till en pojke (f. 2017) som har autism & är icke verbal 

• Kämpar just nu med mentala hälsa då verkligheten kom i kapp mig i början av året efter avslutad utbildning (tryckt iväg sorg arbeten efter mina föräldrar osv)
• Försöker ta tag i livet på allvar igen ~ vikten, hälsan och mig själv
• jag har instagram (men uppdaterar storyn mer just nu än inlägg. blir ändring på de också snart, förhoppningsvis) 

✨️ Personen bakom Beautzilla ✨️

● en glad tjej som avskyr se människor ledsen och må dåligt. Gör allt för att få personen jag ser att bli glad igen
● har ADHD och får ofta såna stunder att jag kan börja sjunga räddningspatrullen, Disney sånger osv på stan & inte bry mig. 

✨️ Utseende ✨️

● jag har 11 tatueringar varav 4 av som är inte på mina händer / fingrar.
【spindel bakom högra örat. sjöjungfru på vänstra benet. pumpkin face på vänster middle finger. Orm på vänster hand. Minnestatuering för mamma och en rosa blomma i ormen på vänster arm. Minnestatuering för pappa på höger arm. arabic text "كوني قوية" längst tummen. "Lugn, Tyst Lyssna" på insidan av pek, mitt och ringfinger på höger hand. Röd stjärna på mitten finger. ] 
● Jag är plus size
● jag klär mig 99.8% i helsvart 
● Alternative klädsel (döskallar, svart fladdermus, osv)
● besatt av att ha neonrött hår men kämpar suget mot att inte färga håret

✨️ Skojig info ✨️ 

● Islatte caramel beroende (EspressoHouse)
● älskar smink & skönhet men har märkt att pga mitt mående så har sminkning blivit lidande (jag sminkar mig sällan)
● fotografering av landskap, detaljer, djur osv är något jag alltid har älskat. 
● jag går aldrig utanför dörren utan att ha kjol på mig 
● student (igen) för att göra en ny karriär (från uska och SP)
● jag flög för första gången i maj
● jag älskar spindlar & ormar men hatar småkryp

✨️ Berätta gärna nå skoj om er ✨️

jag kommer uppdatera bloggen med lite foton osv från min resa till Norge och lite annat som hänt sedan jag blogga sist. utmattningen tog över hårt på mig medan jag var i Norge därav inget bloggande trots löften.











Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Emma Singh heter jag. 33 år. Gift med en man från Punjab, Indian och tillsammans har vi en liten kille som föddes 2017. Våran lilla kille har autism nivå 3 och är icke-verbal.


Jag vill också tacka och välkomna er till min lilla hörna här på internet.

Som person är jag en person som konstant letar efter nya äventyr, idéer, chanser till att lära mig nya saker om det mesta. Jag har en stor passion för smink, skönhet men också mat (bakning och matlagning) samt mycket mer.

För tillfället håller jag på lära mig arabiska (igen), teckenspråk, teckenstöd och allt jag kan om autism.

Utbildning; Undersköterska & SocialPedagog