Publicerat: / LifeStyle { mix }

Det kommer bli ändringar


Juste, jag har blivit brunett nu. Kände att mitt hår behöver vila från all färgning som jag haft för mig de senaste halvåret. 


Hej allihopa! Ber om ursäkt över att jag varit så tyst i bloggen här. Anledningen är till att jag har köttat på med skolan för att bli godkänd så jag får min utbildning samt att jag har jobbat en hel del. Men jag har bestämt mig att bli mer aktiv både här I bloggen och på Instagram (jag har förresten bytt namn på Instagram till emmaasinghx pga att folk dmade mig med massa privat information så mitt riktiga hela namn kommer inte skrivas ut. Det finns många Emma Singh i Sverige så jag är safe. Har blockerat dom som dmat mig så dom kan inte finna mig igen. Wooho!). Iallafall, tillbaka till punkten, utbildningen för undersköterskan är klar nu men jag har ett ämne kvar som jag pluggar - Samhällskunskap.  Tydligen är det obligatiskt och jag har inte betyg i det. Det är obligatoriskt för att jag skall få mitt diplom och bricka. 

Så mitt löfte (eller snarare mål) är att bli mer aktiv på sociala medier samtidigt som jag skall balansera livet med jobb, plugg som är kvar, mentala hälsan, viktnedgång (skall ta tag i den igen) och allt annat.

Har ni nå löften eller mål för 2024?

Jag kommer även fixa ny bloggdesign för bloggen som är mera enklare att navigera i.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Emma Singh heter jag. 33 år. Gift med en man från Punjab, Indian och tillsammans har vi en liten kille som föddes 2017. Våran lilla kille har autism nivå 3 och är icke-verbal.


Jag vill också tacka och välkomna er till min lilla hörna här på internet.

Som person är jag en person som konstant letar efter nya äventyr, idéer, chanser till att lära mig nya saker om det mesta. Jag har en stor passion för smink, skönhet men också mat (bakning och matlagning) samt mycket mer.

För tillfället håller jag på lära mig arabiska (igen), teckenspråk, teckenstöd och allt jag kan om autism.

Utbildning; Undersköterska & SocialPedagog