Publicerat: / Autism

Första Advent!

GLAD FÖRSTA ADVENT TILL ER 🥰

Tänk att det redan är första advent. Snart är det julafton och sen ett helt nytt år. Herrejisses vad tiden går fort egentligen. 

Hemma hos mig är det sjukstugan som fortfarande gäller. Sonen och jag hostar varannan gång. Som tur är så är det bara hosta. Inge feber, snor eller dylikt. Så skönt! Man skulle kunna tro att Sonen inte är sjuk för han är sitt vanliga jag men man vet aldrig när hans personlighet sväng ger om till att bli hängig, orkeslös osv. 


All snuggled up 🥰

Just nu sitter vi (eller ah, sonen) och kollar på Blippi. Blippi och babblarna har gått hårt åt idag men vad gör det när man är sjuk? Eftersom Sonen är tokig i bussar så har Blippis avsnitt med buss gått på repeat men också sopbilsavsnittet. Nu tittar han när Blippi är på choklad fabrik. 

Hoppas ni får en mysig första advent 🕯✨️



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Emma Singh heter jag. 33 år. Gift med en man från Punjab, Indian och tillsammans har vi en liten kille som föddes 2017. Våran lilla kille har autism nivå 3 och är icke-verbal.


Jag vill också tacka och välkomna er till min lilla hörna här på internet.

Som person är jag en person som konstant letar efter nya äventyr, idéer, chanser till att lära mig nya saker om det mesta. Jag har en stor passion för smink, skönhet men också mat (bakning och matlagning) samt mycket mer.

För tillfället håller jag på lära mig arabiska (igen), teckenspråk, teckenstöd och allt jag kan om autism.

Utbildning; Undersköterska & SocialPedagog