Publicerat: / 2024

2024 med nya löften

Då börjat vi det nya året med en helt ny blogg design! Jag är nu brunhårig och kände att röd design var inte längre aktuellt. Jag hade röd design pga håret mitt 😅



Dagens look! Blå, svart och lite guld.  Jag har bestämt mig för att i år försöka komma ur min comfort zone lite mera. Lite i taget. Information om vilka produkter jag använt kommer på Instagram senare.

Jag har inte direkt löften som jag skall hålla för i år utan mera "försöka" vilket är lite skrämmande faktiskt om jag ska erkänna. 

Men de jag har fokus på för i år är att 
● Gå ner minst 10kg (jag har gått upp massor pga psykisk ohälsa, stress osv) 
● komma mer ur min comfort zone 
● ta bort negativa människor, saker och ting ur mitt liv 
● minska mitt beroende för cola zero 
● börja träna igen på gym (tagit paus då jag hade så mycket i skolan) 
● lära mig mera arabiska igen
● bara ta hand om mig själv och fokusera på det som gör mig glad och mår bra av.
● vara mera aktiv här i bloggen samt på instagram

Saker jag önskar jag kunde göra för i år är att resa någonstans. Helst utomlands men det får vi se. Jag önskar också att få gå på någon konsert och ha skoj.

Har ni nå roliga "löften" att försöka med i år? 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Emma Singh heter jag. 33 år. Gift med en man från Punjab, Indian och tillsammans har vi en liten kille som föddes 2017. Våran lilla kille har autism nivå 3 och är icke-verbal.


Jag vill också tacka och välkomna er till min lilla hörna här på internet.

Som person är jag en person som konstant letar efter nya äventyr, idéer, chanser till att lära mig nya saker om det mesta. Jag har en stor passion för smink, skönhet men också mat (bakning och matlagning) samt mycket mer.

För tillfället håller jag på lära mig arabiska (igen), teckenspråk, teckenstöd och allt jag kan om autism.

Utbildning; Undersköterska & SocialPedagog